Mitt i veckan dagenđŸƒđŸŒ±

Ja, det Ă€r onsdag & mitt i veckan dag☀☕🌾

GĂ„rdagen blev en bra dag😄Var pĂ„ vattengympa🏊Det var nog den sista gĂ„ngen. Börjar pĂ„ nytt vecka 33

Hade lagat fisksoppa till lunch. Fick sms av vĂ€ninnan Gun. SĂ„ vi stĂ€mde trĂ€ff kl 12.30 för lunch. Trevligt som alltid. LĂ„ter som att hon kommer med till Vasa den 5.6 dĂ„ Jessica ska pĂ„ urvalsprov😄

Sen hem o jag var helt slut i hĂ€nderna🙌Gjorde inget alls. TvĂ€ttade klĂ€der o sista maskinen för denna gĂ„ng snurrar

Idag tÀnkte jag stÀda typ bokhyllan o annat. Borde tvÀtta mattorna ocksÄ. Men Jessica ska pÄ anstÀllningsintervju för sommarjobb idag 11.30. Kanske hinner vi med mattorna efterÄt o imorgon

Ringde frissan igÄr. Vi slapp, bÄde jag o ungdomarna, till frissan för klippning pÄ fredag kl 11. Jag ska inte ha kort hÄr nu. Ska bara klippa topparna

Ha en fin mitt i veckan dagâ˜€đŸŒ±đŸ€đŸƒ

En reaktion pĂ„ ”Mitt i veckan dagenđŸƒđŸŒ±

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝